DOPOLEDNÍ ANGLČTINA
PRO DĚTI

Anglická dopolední školička Klokánek – to je to správné místo, kde začít s angličtinou. Zpíváme, malujeme, tancujeme a zároveň rozvíjíme socializaci a budujeme u vašich dětí učební návyky.

C

DOPOLEDNÍ VÝUKA

výuka probíhá v dopoledních hodinách
8.00 – 11.30

C

SKUPINOVÁ VÝUKA

skupinová výuka angličtiny
pro 10 – 12 dětí ve věku 3 – 6 let

C

ZÁBAVNÁ FORMA

hravá forma výuky, kterou si děti zamilujÍ
C

CENA

6 500 Kč
za pololetí

Dopolední anglická školička Klokánek pro děti ve věku od 3 do 6 let. Začněte s angličtinou u předškolních dětí, kde si hravou a zábavnou formou zautomatizují základní slovíčka a fráze. Během dopoledne zpíváme, cvičíme, hrajeme hry a využíváme spoustu interaktivních pomůcek. Děti motivujeme pomocí razítek, samolepek a malou odměnou na závěr hodiny. Mezi jednotlivými částmi hodiny máme svačinku, kterou si děti přinesou s sebou. Anglická školička Klokánek probíhá jednou týdně během školního roku od  8:00 do 11:30.

Metodika WOW! English

Od roku 2023 do výuky aplikujeme prvky metodiky WOW! English. Při každé hodině aktivně využíváme materiály jakou jsou učebnice, pracovní sešity, video příběhy, písničky a maňásky – vránu Maggie a Boba.

Jedná se o metodu, která se snaží napodobovat přirozený proces získávání jazyka.

V tomto vzdělávacím procesu jsou důležité 4 fáze:

  • INTRO (úvod), což je představení nových slovíček dětem zábavnou formou, ať už pomocí maňáska, kouzelné krabice, rozstříhaných obrázků a podobně.
  • Další fází je DRILL, neboli neustálé opakování a drilování odpovědí. Cílem je, aby se dětem propojilo spojení obrázek – slovo.
  • Třetí fází jsou pohybové aktivity, tzv. TPR (total physical response), v rámci nichž děti předvádí porozumění nově vysvětlovaným slovíčkům.
  • Poslední fází je samostatné použití jazyka GP (general practice), to znamená, že děti aktivně používají danou jazykovou strukturu. (It ´s a dog.)

Jako v kterémkoliv učícím procesu, tak i zde platí hlavně to, že pokud je nadšený učitel, jsou nadšené i děti. 🙂

Metodika WOW!English zahrnuje spoustu různých her, které se s probíranou látkou různě modifikují a rozvíjejí.

WARM UP – hra na představení se

  • Blanket Game (schováme dítě pod deku a ptáme se: Who is it?)
  • Balloon Name Game (nafoukneme balónek, pinkneme někomu a zeptáme se: What ´s your name?)

TPR total physical response

  • Fly Swatters (plácačky na mouchy ve dvojici – vybíhají k obrázkům a plácnou ten, který učitel popsal
  • Do (clap, jump, stand up…) if True (učitel ukazuje obrázky a mluví o nich – pokud pravda, děti provedou zadanou činnost)
  • Circle Race (po místnosti např. 4 stanice, na každé několik karet – děti běhají a hledají příslušné obrázky dle vět, př. The happy dog likes green apples.)

GP – general practice

  • Hot Seat (2 řady: jedna dělá pantomimu, druhá It´s a dog.)
  • Pass the envelope/bag (taška s kartami koluje na hubu – STOP – dítě vytáhne kartu a popíše jí)
  • Pictionary (jedna skupina obkreslí obrázek na rychlost, druhá popisuje)

Harmonogram výuky

8:00 – 8:15

ÚVODNÍ ROZCVIČKA

  • přivítáme se písničkou (Hello everyone!)
  • pozdravíme našeho maskota (Hello Freddie. How are you?)
  • sedíme v kruhu a děti se ptají a odpovídají navzájem (What´s your name? How old are you? Where are you from?)

8:15 – 8:45

SLOVÍČKA A HRACÍ KARTY

  • procvičujeme slovíčka podle barevných karet (FAMILY, ANIMALS, TOYS, SCHOOL OBJECTS, CLOTHES …)
  • postupně přidáváme novou slovní zásobu pomocí nové písničky nebo básničky
  • před svačinou zpíváme písničku (This is the way we wash our hands)

9:00 – 9:45

VYSTŘIHOVÁNKY A UČEBNICE

  • pracujeme s učebnicí (Děti se naučí pokyny v angličtině – SIT DOWN, OPEN, LISTEN, TIDY UP, …)
  • děti si zvykají na poslechová cvičení a soustředÍ se na důležitÉ informace
  • nová slovíčka poznávají v kontextu s příběhem v knize (A TUMMY ACHE – The crocodile is sad because he’s got a tummy ache.)
  • lepíme do sešitu, co se děti naučily
  • stříháme a vyrábíme (Např. písničkové karty, podle kterých si pak děti zpívají nebo házecí kostky, se kterými si hrají a zároveň procvičují slovíčka.)

10:00 – 10:45

CVIČÍME ANGLICKY

  • pohybová cvičení (Děti samy dávají instrukce – TOUCH YOUR NOSE,
    LET´S GO TO THE BATHROOM.)
  • procvičujeme novou slovní zásobu pomocí písniček
  • předvádíme příběh, který jsme poslechli
  • snažíme se nové slovíčko používat ve větách (I´m putting on my T-shirt.)

11:00 – 11:30

PEXESO A PÍSNIČKY NA ZÁVĚR

  • děti hrají anglické pexeso (Rozšiřujeme tím základní slovní zásobu.)
  • vybírají si písničky na přání (AT THE ZOO, OCEAN ANIMALS, HEAD AND SHOULDERS, I´M A LITTLE ROBOT, …)
  • čteme anglické knihy (Děti se jí na základě opakování jednoduchého textu naučí celou. BROWN BEAR, BROWN BEAR.)
  • loučíme se vždy stejnou písničkou (Bye bye everyone!)

Fotografie z výuky

Přihláška do kurzu KLOKÁNEK pro školní rok 2023/24